Thursday 1 November 2012

Fuhhhh Penuh Sawang Dalam Blog ni....


Assalamualaikum....
Salam Sejahtera....
Apa khabar semua kengkawan...

Dah setahun x update blog...
Fuhhh berpeluh nak cari idea...
Sampai pening la kepala...
nak citer pasal ape yer...
Waaaa
Tak de idea laaa
Tulunnnnnn
...............
Ok la...
Untuk 1st entri aku citer
pasal anak pompuan aku yang banyak keletah ni...
Najwa ni suka main bedak
Jangan la bagi dia pakai bedak sendiri...
Nak tau jadi apa???
Korang tengok la sendiri
Malas aku nak kabo... 
Jeng... Jeng... Jeng...
Ini la keje nye..
Ayah dia syok jer tido..
Anak pompuan wat keje lain kat belakang...

 Ni aku close up..
Boleh senyum lagi tu...
Muka dah putih sama ngan gigi dia...
Masa ini aku buat muka garang 
Tapi dalam hati gelak besar tengok perangai dia....
Aku nak marah pun x jadi....




Pssst: Sebenarnyer aku update blog ni pengaruh dari En. Hanif
Pssst: En. Earl Carl's nanti ajar cam ner nak joint Nuffnang
Pssst last: bedenyut2 kepala nak pikir untuk next entri

3 comments:

  1. haha...cam alya pantang jumpa bedak!!!

    ReplyDelete
  2. tu la...
    bedak, sabun n shampoo klu dibiarkan tak sampai sebulan dah abis

    ReplyDelete
  3. Ya Allah!!! mcm pelakun Opera

    ReplyDelete