Monday 5 November 2012

Family Day.... Entri 1

Assalamualaikum....

Pada 3.11.2012 unit tempat aku bekerja mengadakan Family day di Desa Water Park.
So, sangat la teruja lebih-lebih lagi anak-anak aku...
Bila aku cakap nak bawa dia orang pergi mandi kolam
awal-awal pagi dah bangun terutama yang gegirl pukul 7.30 pagi dah bangun n bersiap.
Tapi buat masa ni aku tak dapat nak cerita sepenuhnya sebab
aku tak collect lagi gambar pada kengkawan yang lain.

So....
Tunggu je lah di next entri...
 


Pssst: Tangan masih sakit-sakit lagi bahana aktiviti kat family day.
Pssst: Hidung dah mula soksek -soksek n mata pun dah pedih.
Pssst last: Kepala dah berdenyut-denyut tapi masih nak taip Pssst last.

1 comment:

  1. saya dah demam kak...sakit kepala dan selsema..huhu
    nasib baik alya ok, xde demam ke ape

    ReplyDelete