Monday 3 December 2012

Family Day... Entri 3


Assalamulaikum....

Bertemu lagi kita dalam entri Family Day kat tempat kerja aku...
kita layannnzz....

Game kanak2 - anak En. earlcarl13 dah tak sabar nak perform
1st game isi air dalam balang
2nd game pancing ikan
Ibu2 yang excited anak Pn. wanznoen serah diri jer....
1st game dewasa

2nd game dewasa - sakit tangan owh main benda alah ni....

game yang ketiga (tarik tali dalam air) tiada dalam simpanan kalau ada aku update kemudian.

sesi ambil hadiah untuk game kanak2
Giliran dewasa pula - aku confius ngan En. earlcarl13 siapa yang menang ayah @ anak
 
Ni sesi cabutan no bertuah


Yang baju merah tu la orang kuat untuk program family day ni... thumbs up untuk Liza


Maka dengan ini Tamat entri family day tempat kerja aku yang di adakan di Desa Water Park Kuala Lumpur.





Pssst: Kumpulan aku kalah sedih....
Pssst: Ada gambar tak berapa nak clear... sorri
Last Pssst: Sorri aku lambat buat entri ke3 ni...

1 comment: